متفرقه

شیائومی ردمی 9 با دوربین چهارگانه و تراشه هلیو جی 80 معرفی شد

با وجود اینکه سری ردمی نوت 9 در حال حاضر برای فروش در دسترس می‌باشد، اما شیائومی سری معمولی ردمی 9 تازه امروز معرفی کرد. ردمی 9 دارای یک دوربین چهارگانه، تراشه قدرتمند و البته قیمتی مقرون به صرفه است و این ویژگی‌ها می‌توانند نظر هر خریداری را به خود جلب کنند.

رنگ‌بندی شیائومی ردمی 9

شیائومی ردمی 9 در جلوی بدنه خود مجهز به یک پنل LCD در اندازه 6.53 اینچ و با وضوح فول اچ دی پلاس است که در مقایسه با وضوح اچ دی پلاس ردمی 8 یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. صفحه نمایش این گوشی توسط شیشه محافظ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و بنا به ادعای شیائومی نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر 89.83 درصد است.

ردمی 9 به تراشه هلیو جی 80 همراه با رم 3/4 گیگابایتی و 32/64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. همچنین از دو سیم کارت نانو پشتیبانی کرده و یک شکاف میکرو اس دی هم برای ارتقاء حافظه داخلی تا حداکثر 512 گیگابایت تعبیه شده است.

دوربین چهارگانه پشتی شامل یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.2، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.2 و زاویه دید 118 درجه‌ای، دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.4 و نهایتاً یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلوی بدنه و در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.0 و فوکوس ثابت تعبیه شده است.

دوربین شیائومی ردمی 9

انرژی مورد نیاز شیائومی ردمی 9 توسط یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. البته شارژری که داخل جعبه بسته‌بندی قرار داده شده، 10 وات است. پورتی که برای شارژ باتری و انتقال اطلاعات در نظر گرفته شده، USB-C است و در کنار آن جک 3.5 میلی متری هدفون قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلوتوث نسخه 5.0، وای-فای 802.11 b/g/n با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و اتصال NFC اشاره کرد. البته پشتیبانی از اتصال NFC ظاهراً به منطقه عرضه گوشی بستگی خواهد داشت.

در حال حاضر شعبه اسپانیای شیائومی، گوشی ردمی 9 را در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش لیست کرده است. قیمتی که برای مدل 3/32 گیگابایتی این گوشی در نظر گرفته شده 149 یورو است و مدل 4/64 گیگابایتی هم 179 یورو قیمت‌گذاری شده است.

منبع: دیجی‌رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *