«آنر ایکس 10 مکس فایو جی» به صورت رسمی معرفی شد

بالاخره پس از چندین هفته شایعه پراکنی و انتشار اطلاعات تأیید نشده در مورد آنر ایکس 10 مکس فایو جی (Honor X10 Max)، کمپانی چینی این گوشی یا بهتر است بگوییم فبلت را به صورت رسمی معرفی کرد.

مطمئناً بارزترین ویژگی این محصول، صفحه نمایش بزرگ و 7.09 اینچی آن است که از پنل IPS LCD استفاده کرده و وضوح تصویری فول اچ دی پلاس دارد. یک بریدگی قطره‌ای شکل هم در بالای این نمایشگر به چشم می‌خورد که محلی برای تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی است. همچنین، صفحه نمایش ایکس 10 مکس از ماتریس RGBW استفاده می‌کند که باعث افزایش روشنایی آن در مقایسه با LCD های معمولی می‌شود. این پنل می‌تواند حداکثر 780 نیت روشنایی داشته باشد و همچنین با فناوری HDR10 سازگار است.

جعبه بسته‌بندی آنر ایکس 10 مکس فایو جی

آنر ایکس 10 مکس با ابعاد 174.37 در 84.91 میلی متری، یکی از بزرگترین گوشی‌های موجود در بازار است و وزن آن هم 232 گرم می‌باشد. آنر با صفحه نمایش بزرگی که در این گوشی تعبیه کرده، ایده استفاده از آن به عنوان نمایشگر داخل خودرو را نیز در ذهن داشته است. این گوشی همچنین به بلندگوهای دوتایی با خروجی‌های متقارن در نیمه بالایی و پایینی بدنه مجهز شده است.

تراشه دیمنسیتی 800 فایو جی که یکی از ارزان‌ترین پردازنده‌های فایو جی با عملکردی قابل توجه است، وظیفه پردازش اطلاعات در آنر ایکس 10 مکس را بر عهده دارد و در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز برای گوشی در نظر گرفته شده است. در قسمت پشتی بدنه هم یک ماژول دوربین مربعی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، فلش LED و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

«آنر ایکس 10 مکس فایو جی» به صورت رسمی معرفی شد

باتری این گوشی بزرگ ظرفیتی 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزاری هم سیستم عامل اندروید 10 در قالب رام سفارشی Magic UI 3.1 به صورت پیش فرض بر روی آنر ایکس 10 مکس نصب شده است. این گوشی در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی در دسترس خریداران قرار گرفته و فعلاً در بازار چین عرضه شده است. قیمت تعیین شده برای مدل پایه آن (6/64 گیگابایتی) معادل 269 دلار بوده و مدل‌های 6/128 و 8/128 گیگابایتی هم به ترتیب به قیمت 297 و 354 دلار به فروش می‌رسند.

منبع: دیجی‌رو

شیائومی ردمی 9 با دوربین چهارگانه و تراشه هلیو جی 80 معرفی شد

با وجود اینکه سری ردمی نوت 9 در حال حاضر برای فروش در دسترس می‌باشد، اما شیائومی سری معمولی ردمی 9 تازه امروز معرفی کرد. ردمی 9 دارای یک دوربین چهارگانه، تراشه قدرتمند و البته قیمتی مقرون به صرفه است و این ویژگی‌ها می‌توانند نظر هر خریداری را به خود جلب کنند.

رنگ‌بندی شیائومی ردمی 9

شیائومی ردمی 9 در جلوی بدنه خود مجهز به یک پنل LCD در اندازه 6.53 اینچ و با وضوح فول اچ دی پلاس است که در مقایسه با وضوح اچ دی پلاس ردمی 8 یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. صفحه نمایش این گوشی توسط شیشه محافظ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و بنا به ادعای شیائومی نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر 89.83 درصد است.

ردمی 9 به تراشه هلیو جی 80 همراه با رم 3/4 گیگابایتی و 32/64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. همچنین از دو سیم کارت نانو پشتیبانی کرده و یک شکاف میکرو اس دی هم برای ارتقاء حافظه داخلی تا حداکثر 512 گیگابایت تعبیه شده است.

دوربین چهارگانه پشتی شامل یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.2، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.2 و زاویه دید 118 درجه‌ای، دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.4 و نهایتاً یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلوی بدنه و در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگام f/2.0 و فوکوس ثابت تعبیه شده است.

دوربین شیائومی ردمی 9

انرژی مورد نیاز شیائومی ردمی 9 توسط یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. البته شارژری که داخل جعبه بسته‌بندی قرار داده شده، 10 وات است. پورتی که برای شارژ باتری و انتقال اطلاعات در نظر گرفته شده، USB-C است و در کنار آن جک 3.5 میلی متری هدفون قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلوتوث نسخه 5.0، وای-فای 802.11 b/g/n با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و اتصال NFC اشاره کرد. البته پشتیبانی از اتصال NFC ظاهراً به منطقه عرضه گوشی بستگی خواهد داشت.

در حال حاضر شعبه اسپانیای شیائومی، گوشی ردمی 9 را در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش لیست کرده است. قیمتی که برای مدل 3/32 گیگابایتی این گوشی در نظر گرفته شده 149 یورو است و مدل 4/64 گیگابایتی هم 179 یورو قیمت‌گذاری شده است.

منبع: دیجی‌رو

بیمه سامان

با بیمه سامان حامی با خیالی آسوده خرید کنید!

بسیاری از خریداران محصولات دیجیتال از نبود گارانتی و یا کیفیت پایین خدمات دهی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی گلایه مند هستند. از طرفی گارانتی‌های موجود بسیاری از خسارت‌هایی که ممکن است برای وسیله دیجیتال شما پیش آید را پشتیبانی نمی‌کنند.

عبارت “شامل گارانتی نمی‌شود” برای بسیاری از ما آشنا و البته ناامیدکننده است! چرا که با هزینه بیشتر برای خرید محصول دیجیتال دارای گارانتی انتظار می‌رود تا تمامی خسارت‌های ممکن به آن توسط گارانتی پشتیبانی شود که اینطور نیست. اما امروز در ویزکالا پوشش جدیدی برای دستگاه‌های دیجیتالی را به شما معرفی می‌کنیم که هر نوع خسارت وارده به دستگاه‌های دیجیتالی شما را تا حد قابل قبولی پشتیبانی می‌کند.

سامان حامی عنوان بخشی از بیمه سامان است که به پشتیبانی از دستگاه‌های دیجیتال می‌پردازد. در ادامه مواردی را که دستگاه شما در صورت بروز خرابی شامل این بیمه می‌شود، بیان می‌کنیم:

ضربه فیزیکی و شکست

با تهیه گواهی بیمه نامه سامان حامی، خسارت وارده به موبایل، تبلت و یا لپ تاپ شما که ناشی از ضربه فیزیکی و شکسته شدن دستگاه باشد تحت پوشش بیمه سامان قرار می‌گیرد.

آب خوردگی و نفوذ مایعات

گواهی بیمه نامه سامان حامی، خسارت وارده به موبایل، تبلت و یا لپ تاپ شما که ناشی از آب خوردگی و نفوذ مایعات به دستگاه باشد را جبران می‌کند.

نوسانات ولتاژ برق

گواهی بیمه نامه سامان حامی، خسارت وارده به موبایل، تبلت و یا لپ تاپ شما به دلیل نوسانات ولتاژ برق باشد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سرقت

گواهی بیمه نامه سامان حامی، خسارت وارده ناشی از سرقت موبایل، تبلت و یا لپ تاپ شما را جبران می‌کند.

بلایای طبیعی

گواهی بیمه نامه سامان حامی، خسارت وارده به موبایل، تبلت و یا لپ تاپ شما که ناشی از بلایای طبیعی ( سیل، طوفان، زلزله و … ) باشد را جبران می‌کند.

آتش سوزی

گواهی بیمه نامه سامان حامی، خسارت وارده به موبایل، تبلت و یا لپ تاپ شما که ناشی از آتش سوزی باشد را جبران می‌کند.

با بیمه سامان حامی با خیالی آسوده خرید کنید!

همانطور که مطالعه کردید، بیمه سامان حامی پوشش کاملی در قبال دستگاه دیجیتالی شما دارد. در ادامه سوالات متدواول و پاسخ کارشناسان سامان حامی را مشاهده می‌کنید:

آیا سامان حامی ، هزینه تعویض موبایل ، تبلت و لپ تاپ را به من پرداخت می کند ؟

بله . در صورتیکه به تایید کارشناسان مراکز خدمات تخصصی طرف قرارداد، امکان تعمیر و برطرف کردن کامل مشکلات دستگاه شما وجود نداشته باشد ( خسارت کلی)، هزینه تعویض دستگاه مطابق با شرایط مندرج در گواهی بیمه نامه به شما پرداخت می‌شود.

اگر برای دستگاه من حادثه‌ای اتفاق بیافتد و من از گواهی بیمه سامان حامی خود برای جبران خسارت استفاده کنم، آیا گواهی بیمه نامه من باطل می‌شود؟

خیر. رضایت شما برای ما در اولویت قرار دارد و شما امکان 2 بار استفاده از گواهی بیمه نامه خود مطابق شرایط مندرج در گواهی بیمه نامه را دارید.

آیا هنگام محاسبه و پرداخت خسارت، از ارزش دستگاه من استهلاک کسر می شود؟

خیر. این حق شما است که خسارت خود را بر اساس ارزش روز دستگاه خود دریافت کنید. محاسبه و پرداخت خسارت در سامان حامی بر اساس ارزش روز دستگاه و کسر فرانشیز مطابق شرایط مندرج در گواهی بیمه نامه صورت می‌پذیرد.

آیا شما مراکز خدمات طرف قرارداد دارید؟

خیر. کیفیت ارائه خدمات به شما برای ما بسیار مهم است. به همین منظور ارائه خدمات فنی صرفا در “ مرکز تخصصی صدور و پشتیبانی بیمه نامه های تجهیزات الکترونیکی شرکت بیمه سامان” به شما عرضه می‌شود.

من در تهران سکونت ندارم. آیا برای استفاده از خدمات فنی شما باید حضورا مراجعه کنم؟

خیر. کافیست با شماره تلفن ۴-۸۸۸۵۰۷۹۲(۰۲۱) تماس بگیرید تا هماهنگی برای دریافت دستگاه حادثه دیده از منزل و یا محل کار شما انجام شود. بعد از تعمیر هم، دستگاه در منزل و یا محل کار به شما تحویل می‌شود. خدمات دریافت و ارسال ما، از منزل به منزل (Door to. Door)، سراسر کشور را به صورت رایگان پوشش می دهد.

من در تهران ساکن هستم. آیا برای تحویل و دریافت دستگاه خود باید حضورا مراجعه کنم؟

بله. لطفا به “مرکز تخصصی صدور و پشتیبانی بیمه نامه های تجهیزات الکترونیکی شرکت بیمه سامان “ واقع در میدان آرژانتین ، بلوار عماد مغنیه ، تقاطع زاگرس (روبروی کانون وکلای دادگستری) طبقه همکف مراجعه فرمایید.

مدت زمانی که تعمیر دستگاه من طول می کشد چقدر است؟

مراکز خدمات فنی ما سعی بر آن دارند که ظرف مدت یک هفته کاری نسبت به تعمیر و تحویل دستگاه شما اقدام کنند. مدت زمان دقیق انجام تعمیرات بستگی به نوع خسارت وارده و قطعات یدکی مورد نیاز دارد و ممکن است در بعضی موارد خاص طولانی‌تر شود. اطمینان از کیفیت انجام تعمیرات و رضایت شما برای ما بالاترین اولویت را دارد.

آیا گواهی بیمه سامان حامی مختص دستگاه های نو است؟

خیر. در صورت تایید سلامت دستگاه توسط کارشناسان فنی سامان حامی، دستگاه های دست دوم هم تحت پوشش قرار می گیرند.

آیا پس از خرید بسته سامان حامی ،برای ثبت مشخصات دستگاه و صدور گواهی بیمه نامه می بایست مراجعه حضوری داشته باشم ؟

کافی است یکی از بسته‌های سامان حامی را متناسب با ارزش دستگاه خود از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید و خود به صورت آنلاین مشخصات دستگاه را ثبت و گواهی بیمه نامه را صادر تمایید. برای این کار کافی است در قسمت ثبت گواهی بیمه نامه ( بالای صفحه)، شماره سریال کارت گواهی بیمه نامه و مشخصات دستگاه خود را وارد نمایید. جهت اطلاع از مراکز فروش لطفا به قسمت عاملین فروش مراجعه فرمایید.

آیا خسارت‌های وارده به دستگاه من فقط در داخل کشور تحت پوشش سامان حامی است؟

خیر. با خیال راحت از دستگاه خود در سفرهای خارجی استفاده کنید. در صورت بروز حادثه، می توانید پس از بازگشت به کشور به مراکز خدمات طرف قرارداد مراجعه نموده و یا با دفتر مرکزی شرکت Zola Mobile Inc در کشور کانادا تماس حاصل فرمایید.

از هم اکنون شما می‌توانید با خرید گوشی، تبلت و ساعت‌های هوشمند از فروشگاه اینترنتی ویزکالا، درخواست بیمه نامه سامان حامی را نیز داشته باشید تا با خیالی آسوده و هزینه بسیار ناچیز دستگاه خود را بیمه کرده و در صورت بروز اتفاق یا حادثه برای آن، نگران هزینه‌های احتمالی نباشید.

ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019

آیا می‌دانید ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019 کدام هستند؟ این سؤال در نگاه اول ممکن است کمی نادرست به نظر برسد، زیرا گوشی‌های پرچمدار معمولاً قیمت بسیار بالایی دارند و ذکر صفت مقرون به صرفه و ارزان برای آن‌ها معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد! بنابراین در ابتدا بد نیست توضیحی در این خصوص ارائه کرده و سپس به ادامه مطلب بپردازیم.

همه ما می‌دانیم که خریداران گوشی‌های هوشمند همواره دوست دارند بهترین محصول با بالاترین کارایی را با یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید! با اینکه پیدا کردن چنین گوشی هوشمندی دور از ذهن و بعید به نظر می‌رسد اما به هر حال این خواسته تمامی خریداران است. شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند بهتر از هر کس دیگری از این نکته آگاهی دارند و به همین منظور در چند سال گذشته تلاش کرده‌اند تا مدل‌هایی از گوشی‌های خود را با سخت افزار قدرتمند و در عین حال قیمت مقرون به صرفه (البته نسبت به پرچمدارهای گران قیمت)، روانه بازار کنند. اصطلاح پرچمدار ارزان و مقرون به صرفه نیز از همین نکته ناشی شده و با توجه به افزایش روزافزون قیمت گوشی‌های پرچمدار رده بالا، خواسته یا ناخواسته این طیف از گوشی‌ها به دو دسته گران قیمت و مقرون به صرفه تقسیم‌بندی شده‌اند.

به عنوان نمونه از چنین گوشی‌های پرچمداری می‌توان به سری نکسوس گوگل در سالیان نه چندان دور اشاره کرد که البته خط تولید آن تعطیل شده و سری پیکسل جای آن را گرفته است. گوشی‌های نکسوس به وجود سخت افزار قدرتمند و قابل قبولی که داشتند، حتی با هزینه 300 دلاری نیز قابل تهیه بودند که برای خریداران با بضاعت مالی کم یک نقطه قوت بزرگ محسوب می‌شد. در سالیان اخیر نیز گوشی‌های وان پلاس همواره به نسبت دیگر پرچمدارهای بازار از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده‌اند. علاوه بر این، شرکت‌های چینی هواوی و شیائومی هم توانسته‌اند کیفیت محصولاتشان را به پای تولیدات شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ رسانده و البته قیمت گوشی‌هایشان را همچنان پایین نگه دارند.

خوب، حال که با مفهوم پرچمدارهای ارزان و مقرون به صرفه آشنا شدیم، بهتر است در ادامه نگاهی داشته باشیم به بهترین گزینه‌هایی که در همین روزهای ابتدایی سال 2019 می‌توان در بازار پیدا کرد. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید و قدرت سخت افزاری در کنار قیمت، اهمیت زیادی برایتان دارد، در ادامه با ما همراه باشید، تا با ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019 آشنا شوید

ادامه مطلب: در دیجی رو

بهترین گوشی‌ های چینی سال 2019

احتمالاً با برندهای چینی گوشی‌های همراه از جمله هوآوی و Honor آشنایی دارید. شیائومی نیز یکی دیگر از برندهای چینی است که در حال تبدیل شدن به برندی محبوب در سطح جهان است.mبرندهای دیگری نیز وجود دارند که احتمالاً نام آن‌ها را نشنیده‌اید اما گوشی‌های ارزشمندی تولید می‌کنند. از جمله‌ی این برندها می‌توان از Meizu، Letv، Homtom، Vernee، UMIDIGI، Ulefone، Elephone، Doogee، Leagoo، Mazze، Bluboo، Oukitel  و دیگر برندها نام برد.

مشکل بیشتر گوشی‌های چینی این است که دسترسی به آن‌ها در کشورهای ثالث سخت است و اگر مشکلی برای گوشی ایجاد شود به سادگی نمی‌توان آن را برطرف کرد.

آیا باید یک گوشی چینی بخرید؟

مزایا:

  • ارزش عالی در برابر مبلغ پرداختی
  • مشخصات خوب سخت‌افزاری
  • دوسیم‌کارته
  • هیچکدام از دوستان‌تان گوشی مشابهی نخواهند داشت

معایب:

  • بازگردانی و تعمیر گوشی‌های خراب آسان نیست
  • ممکن است مجهز به گوگل پلی نباشد (اما می‌توان آن را حل کرد)

امکانات و مشخصات

بیشتر گوشی‌های چینی دارای قابلیت اتصای دو سیم کارت در حالت استندبای هستند. اما گاهی اوقات این سیم کارت دوم باعث حذف اسلات میکرواس‌دی از گوشی می‌شود.

گوشی‌های بیشتری قابلیت پشتیبانی از 4G در هر دو سیم کارت را اضافه کرده‌اند، اما گوشی‌هایی که از دو سیم کارت در حالت استندبای پشتیبانی می‌کنند از شما می‌خواهند که یکی از سیم کارت‌ها را برای انتقال داده‌ای فعال کنید.

در حالی که بیشتر گوشی‌ها از پردازنده‌های کوالکام استفاده می‌کنند، بسیاری از گوشی‌های چینی از پردازنده‌های ارزان‌تر مدیاتک بهره می‌برند. مدل‌های Helio X25، X27 و X30 سریع‌ترین مدل‌های این پردازنده‌ها هستند. عموماً این پردازنده‌ها به اندازه‌ی پردازنده‌های کواکام قدرتمند نیستند اما به راحتی از پس کارهای روزانه‌ی شما بر می‌آیند. تفاوت کلیدی‌شان این است که به جای NFC از HotKnot پشتیبانی می‌کنند.

سه یا چهار گیگ رم در این گوشی‌ها موضوع رایجی است و برخی از این گوشی‌ها حتی مجهز به 6 گیگ رم هستند و معمولاً فضای ذخیره‌سازی 32 یا 64 گیگابایتی دارند.

به احتمال زیاد با یک حسگر اثر انگشت مواجه خواهید بود و معمولاً دوربین پشتی مجهز به دو لنز 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 یا 8 مگاپیکسل است. کارکرد دوربین بسیار شبیه به دیگر گوشی‌های اندرویدی بوذه اما ممکن است حالت Face Beauty را نیز مشاهده کنید که رنگ صورت‌تان را روشن‌تر می‌کند.

این گوشی‌ها معمولاً صفحه نمایشی فول اچ‌دی دارند و به ندرت با صفحه نماش کوآد اچ‌دی مواجه می‌شوید، اما حتی در ارزان‌ترین مدل‌ها نیز صفحه نمایش اچ‌دی به شما ارائه می‌شود. بیشتر این گوشی‌ها مجهز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی یا بزرگ‌تر هستند.

صفحه نمایش معمولاً کیفیت خوبی دارد و از نوع IPS است و بیشتر اوقات با گلس 2.5D Arc (منحنی) یا 3D عرضه می‌شود. چنین چیزی به این معنی نیست که صفحه نمایش منحنی است بلکه منظور این است که لبه‌های صفحه نمایش کمی منحنی شده‌اند.

گوریلا گلس یکی دیگر از ویژگی‌های رایج این گوشی‌ها است که اتفاق خوبی است چون تعویض صفحه نمایش گوشی‌های چینی می‌تواند به اندازه‌ی خرید یک گوشی جدید هزینه‌بردار باشد.

جسچرهای سفارشی‌شده از قابلیت‌های پیش‌فرض اندروید نیستند اما در گوشی‌های چینی بسیار رایج‌اند. چنین چیزی به این معنی است که می‌توانید برای روشن کردن صفحه روی آن دو بار تپ کنید یا گوشی را طوری تنظیم کنید که با نوشتن حرف خاصی روی صفحه اپ مورد نظرتان را باز کنید. همچنین بسیاری از گوشی‌های چینی به شما اجازه می‌دهند با نوشتن حرف خاصی عکس بگیرید.

ما خرید گوشی‌های چینی بررسی‌نشده را توصیه نمی‌کنیم و در ادامه فهرستی از گوشی‌های چینی بررسی‌شده را برایتان فراهم کرده‌ایم.

بهترین گوشی‌های چینی سال 2019

Xiaomi Mi 9

499 یورو

Xiaomi Mi 9

قیمت، کارایی و دوربین می 9 باید رقبای گران‌قیمت‌تر آن را نگران کند، شرکت‌هایی مانند اپل، هوآوی و سامسونگ باید از این گوشی الگو بگیرند. این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه‌ی شگفت‌انگیز 48،16 و 12 مگاپیکسلی است، دوربین سلفی این گوشی 20 مگاپیکسل است. در این گوشی از کوالکام اسنپ‌دراگون 855 استفاده می‌شود و صفحه نمایش آن 6.39 اینچی و از نوع AMOLED است. شاید یکی از نقاط ضعف کلیدی Xiaomi Mi 9 حسگر اثر انگشت آن باشد که بعضی اوقات درست کار نمی‌کند. می 9 یکی از بهترین گوشی‌ های چینی سال 2019 به شمار می‌رود که می توان به خرید آن را به هرکسی توصیه کرد.

Huawei P30/ P30 Pro

699 یورو / پرو 899 یورو

Huawei P30

در حالی که P30 فاقد بسیاری از امکانات نسخه‌ی پروی این گوشی است، باز هم امکانات خوبی برای ارائه دارد. همه چیز به قیمت عرضه‌ی این گوشی بستگی دارد. متأسفانه در نسخه معمولی مانند نسخه‌ی پروی آن شاهد امکاناتی همچون شارژ Qi و دوربین فوق‌العاده‌ی نسخه‌ی پرو نیستیم. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.1 اینچی است، دوربین سلفی آن 32 مگاپیسکلی بوده، مجهز به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی است و باتری آن 3650 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. اما اگر شارژ بی‌سیم می خواهید و کیفیت عکس برداری برایتان خیلی مهم است نسخه پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Honor 10 Lite

200 یورو

Honor 10 Lite

به نظر می‌رسد گوشی Honor 10 Lite در برخی از زمینه‌ها به خوبی عمل نکرده است اما با کمی تغییر قبل از عرضه‌ی این گوشی می‌توانیم شاهد یکی از گوشی‌های خوب زیر 200 یورو باشیم. عملکرد این گوشی کمی ضعیف است اما امکانات کاملی دارد که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. طراحی این گوشی نسبت به قیمت آن خوب است، ماندگاری باتری طولانی است و یک قاب ژله‌ای همراه آن عرضه می‌شود. Honor 10 Lite مجهز به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و اندروید 9 است. صفحه نمایش این گوشی 6.21 اینچ بوده و دوربین دوگانه‌ی پشتی آن مجهز به دو لنز 13 مگاپیکسلی است. عملکرد ضعیف این گوشی در بازی‌ها و بدنه‌ی پلاستیکی آن می‌تواند دو مورد از نقاط ضعف کلیدی این گوشی باشد.

Xiaomi Mi 8 Pro

469.99 دلار

Xiaomi Mi 8 Pro

با عرضه‌ی رسمی Mi 9 یک رقیب جدید برای این گوشی خواهیم داشت اما تا آن زمان Mi 8 Pro به قیمت 499 دلار گوشی فوق‌العاده‌ای است که از تمام رقیبان خود پیشی می‌گیرد. از آنجایی که گوشی‌های شیائومی به سادگی در کشورهای دیگر قابل دسترس هستند دلیلی وجود ندارد که این گوشی را از انتخاب‌هایتان کنار بگذارید.

این گوشی با عملکرد عالی، دوربین فوق‌العاده، نرم‌افزارهای کاربردی، حسگر اثر انگشت درون‌صفحه و کاور شفاف پشت گوشی، در رده‌ی قیمتی خود گوشی فوق‌العاده‌ای است.

OnePlus 6T

6/128 گیگ 549 دلار | 8/128 گیگ 579 دلار | 8/256 گیگ 629 دلار

OnePlus 6T

حتی با توجه به اینکه اولین گوشی این شرکت است که مجهز به سوکت هدفون نیست، با گوشی فوق‌العاده‌ای سر و کار دارید. حسگر اثر انگشت درون صفحه، بلندگوهای بهتر و باتری بیشتر این گوشی، ارزش خرید آن را افزایش می‌دهند.

صفحه نمایش بزرگ این گوشی عالی است، دوربین‌های دوگانه‌ی این گوشی بیش از هر زمان دیگری قدرتمند هستند و عملکرد گوشی فوق‌العاده است.

برای خرید این گوشی باید  عاشق رنگ سیاه باشید و در اینصورت با گوشی فوق‌العاده‌ای مواجه هستید که در رده‌ی قیمتی خود از بقیه‌ی گوشی‌ها پیشی می‌گیرد.

Xiaomi Mi Mix 3

559.99 دلار

Xiaomi Mi Mix 3

این گوشی که دوربین سلفی خجالت‌آور گوشی‌های دیگر را با دوربین‌های سلفی دوگانه‌ی خود جایگزین کرده است مثال خوبی از یک گوشی تمام صفحه است. دوربین‌های سلفی دوگانه‌ی این گوشی پشت صفحه نمایش آن قرار گرفته‌اند و با عملکرد دسترسی سریع آن می‌توانید به سادگی به قسمت‌های مختلف گوشی دسترسی داشته باشید.

از جنبه‌های دیگر، Mi Mix 3 پیشرفت زیادی در مقایسه با 2S نداشته است و حتی برخی از زرق و برق‌های خود را در مقایسه با گوشی پیشین این شرکت از دست داده است. با این حال گوشی فوق‌العاده‌ای بوده و قیمت فوق‌العاده‌ای دارد. پیشرفت این گوشی تمام صفحه از نسخه‌ی اولیه‌ی خود تا به اینجا شگفت‌انگیز است.

Xiaomi Mi 8

389.99 دلار

Xiaomi Mi 8

گوشی جدیدتر Mi 9 جای این گوشی را گرفته است که مجهز به شارژ بی‌سیم، پردازنده‌ی سریع‌تر، حسگر اثر انگشت درون صفحه، صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین سه گانه در پشت گوشی است. با این حال Mi 8 ارزش خرید بالایی دارد، عملکرد آن دیوانه‌وار است و عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرد.

Huawei Mate 20 Pro

Huawei Mate 20 Pro

گوشی Mate 20 Pro دستگاه فوق‌العاده‌ای است. دوربین‌های این گوشی برای بسیاری از کاربران به چشم خواهند آمد و علاوه بر این، با گوشی کاملی سر و کار داریم که صفحه نمایش با کیفیت، شارژ بسیار سریع، شارژ بی سیم و ماندگاری باتری فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته که گوشی بی‌نقضی نیست اما مشکلات کوچک این گوشی معامله را به هم نمی‌زنند.

Xiaomi Pocophone F1

319 دلار

Xiaomi Pocophone F1

شکی نیست که Pocophone F1 یکی از بهترین گوشی‌های چینی است که تا به حال مورد بررسی قرار داده‌ایم. شیائومی به خوبی توانسته این گوشی را با مشخصات چشمگیر و رده‌بالا و در ازای قیمت بسیار پایینی ارائه دهد. ممکن است با نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی جهان روبه‌رو نباشید اما طراحی این گوشی جذاب و خواستنی است.

اگر از Mi8 خوشتان آمده اما بودجه‌تان برای خرید آن کافی نیست می‌توانید این گوشی را انتخاب کنید.

Huawei P20 Pro

699 دلار

Huawei P20 Pro

هوآوی با گوشی P20 Pro خود دستگاهی را ارائه داده است که می‌تواند در فهرست کوتاه شما در کنار گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 9 و آیفون ایکس قرار بگیرد. البته که اشکالات کمی در این گوشی وجود دارد، از جمله عدم وجود لرزشگیر برای فیلمبرداری 4K، عدم وجود سوکت هدفون و عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، اما اگر اولویت شما عکسبرداری است P20 Pro شما را ناامید نخواهد کرد.

به همه‌ی این‌ها ماندگاری باتری، قابلیت اتصال دو سیم کارت و صفحه نمایش عالی این گوشی را نیز اضافه کنید و می‌بینید که تمام موارد مورد نیازتان را در این گوشی وجود دارد: این گوشی یکی از بهترین‌های سال 2018 است.

اگر دوربین دوگانه‌ی پشتی این گوشی، ضد آب بودن و صفحه نمایش OLED برایتان مهم نیست 200 یورو صرفه‌جویی کنید و مدل ساده‌ی P20 را تهیه کنید.

Vivo Nex

864 دلار

Vivo Nex

Vivo Nex گوشی کاملی نیست اما قطعاً گوشی فوق‌العاده‌ای است که چیزهای متفاوتی در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد. Vivo Nex به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز بوده، تمام صفحه است و دوربین سلفی گوشی در زمان نیاز از فریم خود بیرون می‌آید تا از آن استفاده کنید. شما با یک گوشی عجیب و غریب روبه‌رو نیستید، عملکرد این گوشی عالی است و می‌تواند با گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ، وان‌پلاس و ال‌جی رقابت کند.

Xiaomi Mi Mix 2S

Xiaomi Mi Mix 2S

این گوشی تمام صفحه در حال تکامل به سمت یک گوشی مخصوص است. حالا با شارژ بی سیم، عملکرد سریع‌تر و دوربین دوگانه‌ی مجهز به هوش مصنوعی، Xiaomi Mi Mix 2S رقیب نزدیک‌تری برای گوشی‌های غربی است و البته که این رقابت را در قیمت پایین‌تری ارائه می‌دهد.

نقاط قوت گوشی Mi Mix 2S عملکرد و طراحی آن است. بدنه‌ی سرامیکی و صیقلی و صفحه نمایش 18:9 آن ظاهر و احساس خوبی در دستان‌تان خواهد داشت.

به دلیل وجود سرویس‌های گوگل در این گوشی به سادگی می‌توان خرید آن را توصیه کرد اما این گوشی برای طرفداران عکس‌های سلفی توصیه نمی‌شود چون دوربین آن در موقعیت بدی قرار گرفته است و همچنین مجهز به یک بلندگو است که اصلاً جای خالی سوکت هدفون این گوشی را پر نمی‌کند.

ماندگاری باتری می‌توانست بهتر باشد و همچنین دوست داریم ببینیم این شرکت بالاخره صفحه نمایش‌های کواد اچ‌دی و قابلیت ضد آب بودن را نیز به گوشی‌های خود اضافه می‌کند.

Xiaomi Mi 8 Lite

Xiaomi Mi 8 Lite

مدل Mi 8 Lite گوشی رده متوسط فوق‌العاده‌ای است که ارزش خرید بالایی دارد و طراحی و سخت‌افزار مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد که به خصوص در بخش دوربین به خوبی مشاهده می‌شود.

Xiaomi Mi A2

229 دلار

Xiaomi Mi A2

استفاده از Android One باعث می‌شود گوشی‌های شیائومی به سادگی بیشتری در اختیار کاربران دیگر نقاط جهان قرار بگیرند و بالاخره مصرف‌کنندگان کشورهایی غیر از چین و هند نیز می‌توانند طعم استفاده از گوشی‌های متفاوتی را بچشند.

مدل Mi A2 یک گوشی ارزان فوق‌العاده است که کیفیت ساخت خوبی را در کنار صفحه نمایش مناسب، عملکرد خوب و سه دوربین خود ارائه می‌دهد. این گوشی از نظر عملکرد و مشخصات سخت‌افزاری از تمام گوشی‌های فهرست گوشی‌های ارزان قیمت پیشی می‌گیرد.

Elephone U Pro

338 دلار

Elephone U Pro

یک طراحی عالی برای پوشاندن نقض‌های این گوشی کافی نیست و گرچه U Pro گوشی میان‌رده‌ی بسیار مناسبی است اما می‌توانید با هزینه‌ی کمتر و با خرید گوشی‌هایی همچون Mi 8 Lite و Mi A2 امکانات بهتری در اختیار داشته باشید. با این حال در بین گوشی‌های میان‌رده با گوشی خوبی طرف هستید و کاربران زیادی از این گوشی نا امید نخواهند شد.

Oppo RX17 Pro

Oppo RX17 Pro

صرف نظر از نرم‌افزار آن که ممکن است بسیاری از کاربران را آزرده کند، RX17 Pro  انتخاب بهتری نسبت به Find X است. عملکرد این گوشی عالی بوده، ساخت و طراحی آن فوق‌العاده است و دوربین‌های بسیار خوبی دارد.

صفحه نمایش RX17 Pro وضوح بسیار خوبی دارد، گرچه ممکن است رنگ‌ها بیشتر اشباع شده باشند اما تنظیمات رنگ آن مشابه سامسونگ است. حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش این گوشی نیز به حس خوب این گوشی می‌افزاید.

بهترین امکان این گوشی شارژ بسیار سریع SuperVOOC آن است که در طی کمی بیشتر از نیم ساعت گوشی را شارژ می‌کند و واقعاً فوق‌العاده است.

Honor 9

379 دلار

Honor 9

Honor 9 گوشی شگفت‌انگیزی است و با اینکه Honor 10 نیز عرضه شده است، اما هنوز هم می‌توانید گوشی Honor 9 را تهیه کنید.

از نظر عملکرد این گوشی به خوبی بهترین گوشی‌های رده بالا است و فقط فاقد امکانات تجملی از جمله ضد آب بودن و صفحه نمایش تمام صفحه است. ظاهرش عالی بوده، سرعتش عالی است و کمتر از 300 یورو قیمت دارد.

Huawei Mate 10 Pro

799 دلار

Huawei Mate 10 Pro

مدل Mate 10 Pro یکی از بهترین گوشی‌های هوآوی است و دوربین‌های دوگانه‌ی پشتی این گوشی عکس‌های پرتره‌ی بسیار خوبی می‌گیرند. البته که نمی‌توانند با عکس‌های Pixel 2 XL رقابت کنند اما Mate 10 Pro مجهز به صفحه نمایش بهتر، باتری خوب و قدرت پردازنده‌ای برابر با پیکسل است.

آپدیت‌های اخیر EMUI امکاناتی را به این گوشی اضافه کرده‌اند که تا پیش از این فقط مختص P20 Pro بود، پس با توجه به قیمت آن، Mate 10 Pro ارزش خرید بسیار خوبی دارد.

Honor Magic 2

440 دلار

Honor Magic 2

گوشی Magic 2 قطعه‌ی سخت‌افزاری زیبایی است، دوربین سه‌گانه‌ی سلفی آن پشت یک اسلایدر دستی پنهان شده و در زیر آن صفحه نمایش بزرگ و زیبای 6.39 اینچی AMOLED این گوشی قرار گرفته است.

عملکرد این گوشی بی‌عیب است که با توجه به Kirin 980 درون آن جای هیچ تعجبی نیست و شارژ بسیار سریع 45W آن ویژگی بسیار خوبی است اما دوربین نه چندان قدرتمند و نرم‌افزارهای آزاردهنده‌ی چینی آن کافی‌اند تا این سؤال را ایجاد کنند که آیا Magic 2 ارزش خرید دارد یا خیر.

Vivo Nex Dual Display

650 یورو

Vivo Nex Dual Display

گوشی Vivo Nex Dual Display به خودی خود گوشی احمقانه‌ای است. هیچکس به یک صفحه نمایش دوم در گوشی خود نیاز ندارد و احتمالاً یکی از عجیب‌ترین راه‌حل‌های مشکل ناچ بالای صفحه نمایش گوشی است، بیشتر افراد با یک اسلایدر یا برش صفحه نمایش مشکلی نخواهند داشت.

با این حال هر چقدر هم که این طراحی عجیب باشد این شرکت آن را ارائه داده است. احتمالاً استفاده‌ی زیادی از صفحه نمایش دوم این گوشی نداشته باشید اما وقتی که به آن نیاز دارید به خوبی جواب می‌دهد و برای کسانی که سلفی‌ها یا فیلم‌های زیادی از خود می‌گیرند امکان انجام چنین کاری با یک دوربین خوب ویژگی ارزشمندی است. دوربین 12 مگاپیکسلی پشت این گوشی نیز خوب است اما عالی نیست و شبیه به یک پتانسیل از دست رفته به نظر می‌رسد.

صرف نظر از صفحه نمایش دوم با گوشی قدرتمندی مواجه هستیم، پردازنده‌ی Snapdragon 845 و تا 10 گیگابایت رم، اما فقط در صورتی که عاشق صفحه نمایش دوم در گوشی خود باشید این گوشی ارزش سفارش و ارسال از خارج از کشور را دارد.

Oppo Find X

799 یورو

Oppo Find X

Oppo Find X در عین حال گوشی شگفت‌انگیز و آزاردهنده‌ای است. اما سخت است که توسط طراحی آن شگفت‌زده نشوید اما ممکن است در صورت آسیب دیدن مکانیزم آن، بزرگ‌ترین نقطه ضعف این گوشی نیز همین باشد. این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت است و به همین دلیل نمی‌توانید از اپ‌هایی که به شناسایی زیستی نیاز دارند استفاده کنید.

اما دوباره می‌گوییم که این گوشی بیش از هر چیزی می‌خواهد خود را به نمایش بگذارد و به همین دلیل است که آن را باید بخرید. مانند Xiaomi Mi Mix، با گوشی‌ای مواجه هستید که قصد دارد گامی به سمت آینده‌ی تکنولوژی شخصی بردارد. طراحی نرم‌افزاری آن ایده‌آل نیست و باعث پایین کشیدن این گوشی می‌شود. در مجموع می‌توانید هزینه‌ی کمتری برای یک گوشی بهتر پرداخت کنید.

Xiaomi Mi Note 3

215 یورو

Xiaomi Mi Note 3

Mi Note 3 یک نسخه‌ی ضعیف‌تر از گوشی Mi6 و Mi Note 2 است، اما در عوض قیمت مناسب و کمتری دارد و طراحی آن نیز بسیار خوب است. گرچه با یک پردازنده‌ی رده بالا مواجه نیستید، یک گوشی قدرتمند در اختیار دارید که دوربین‌های دوگانه‌ی بسیار خوبی دارد. اگر بتوانید بدون 4G از گوشی خود استفاده کنید و مایل باشید خودتان Google Play Services را نصب کنید، این همان گوشی مورد نظر شما است.

OnePlus 7

OnePlus 7

قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است. این گوشی اولین دستگاه مجهز به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 855 است، صفحه نمایشی حدوداً 6.5 اینچی و از جنس AMOLED خواهد داشت. اطلاعات دقیق بیشتری درباره‌ی این گوشی وجود ندارد اما به احتمال زیاد هنگام عرضه‌ی این دستگاه با یکی از گوشی‌های خوب سال 2019 مواجه خواهیم شد.

ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019

این روزهای گوشی‌های هوشمند نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند و ما از هر نظر به آن‌ها وابسته شده‌ایم. هر سال گوشی‌های مدل جدید با امکانات جدید وارد بازار می‌شوند و ما را برای خرید ترغیب می‌کنند. بازی کردن با تلفن همراه یکی از سرگرمی‌های رایج برای نسل امروز است و بسیاری افراد با خرید گوشی‌های مدل جدید به دنبال این هستند تا راحت‌تر بتوانند بازی‌های جدید را در آن‌ها اجرا کنند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین گوشی های مخصوص بازی سال 2019 را به شما معرفی کنیم.

این مقاله را در وب سایت دیجی رو بخوانید

شیائومی می 9 رسماً رونمایی شد

بالاخره پس از شایعات و حرف و حدیث‌های فراوان، کمپانی چینی شیائومی امروز از جدیدترین پرچمدار خود با نام شیائومی می 9(Xiaomi Mi 9) رونمایی کرد. نکته جالب توجه اینکه، علاوه بر مدل معمولی، یک مدل ویژه با کاور پشتی شفاف نیز معرفی شد.

این خبر را در وب سایت دیجی رو بخوانید