راهنمای خرید

ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019

ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019

آیا می‌دانید ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019 کدام هستند؟ این سؤال در نگاه اول ممکن است کمی نادرست به نظر برسد، زیرا گوشی‌های پرچمدار معمولاً قیمت بسیار بالایی دارند و ذکر صفت مقرون به صرفه و ارزان برای آن‌ها معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد! بنابراین در ابتدا بد نیست توضیحی در این خصوص ارائه کرده و سپس به ادامه مطلب بپردازیم.

همه ما می‌دانیم که خریداران گوشی‌های هوشمند همواره دوست دارند بهترین محصول با بالاترین کارایی را با یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید! با اینکه پیدا کردن چنین گوشی هوشمندی دور از ذهن و بعید به نظر می‌رسد اما به هر حال این خواسته تمامی خریداران است. شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند بهتر از هر کس دیگری از این نکته آگاهی دارند و به همین منظور در چند سال گذشته تلاش کرده‌اند تا مدل‌هایی از گوشی‌های خود را با سخت افزار قدرتمند و در عین حال قیمت مقرون به صرفه (البته نسبت به پرچمدارهای گران قیمت)، روانه بازار کنند. اصطلاح پرچمدار ارزان و مقرون به صرفه نیز از همین نکته ناشی شده و با توجه به افزایش روزافزون قیمت گوشی‌های پرچمدار رده بالا، خواسته یا ناخواسته این طیف از گوشی‌ها به دو دسته گران قیمت و مقرون به صرفه تقسیم‌بندی شده‌اند.

به عنوان نمونه از چنین گوشی‌های پرچمداری می‌توان به سری نکسوس گوگل در سالیان نه چندان دور اشاره کرد که البته خط تولید آن تعطیل شده و سری پیکسل جای آن را گرفته است. گوشی‌های نکسوس به وجود سخت افزار قدرتمند و قابل قبولی که داشتند، حتی با هزینه 300 دلاری نیز قابل تهیه بودند که برای خریداران با بضاعت مالی کم یک نقطه قوت بزرگ محسوب می‌شد. در سالیان اخیر نیز گوشی‌های وان پلاس همواره به نسبت دیگر پرچمدارهای بازار از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده‌اند. علاوه بر این، شرکت‌های چینی هواوی و شیائومی هم توانسته‌اند کیفیت محصولاتشان را به پای تولیدات شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ رسانده و البته قیمت گوشی‌هایشان را همچنان پایین نگه دارند.

خوب، حال که با مفهوم پرچمدارهای ارزان و مقرون به صرفه آشنا شدیم، بهتر است در ادامه نگاهی داشته باشیم به بهترین گزینه‌هایی که در همین روزهای ابتدایی سال 2019 می‌توان در بازار پیدا کرد. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید و قدرت سخت افزاری در کنار قیمت، اهمیت زیادی برایتان دارد، در ادامه با ما همراه باشید، تا با ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019 آشنا شوید

ادامه مطلب: در دیجی رو

دیدگاهی در مورد “ارزان‌ ترین پرچمدارهای سال 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *